sobota, 11 kwietnia 2015

Liebster Award

Kilka dni temu otrzymałam nominację do Liebster Award a nominowała mnie Winka.
Pomimo, że pisanie tego opowiadania sprawią mi niebywałą przyjemność to nie spodziewałam się, że ktoś doceni moją pracę w taki sposób. Jeszcze raz wielkie dzięki Winka :*


Zasady:

 Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania i odpowiedzi:

1. Trzy rzeczy bez których nie możesz się obejść.
    - pierwsza rzecz to zeszyt, który mam zawsze przy sobie a w którym zapisuję pomysły na kolejne rozdziały tego opowiadania albo większe jego fragmenty.
    - książki- zawsze jakaś się znajdzie w mojej torebce a to z tego względu że jestem z tych ludzi, którzy mogą czytać niemal wszędzie i w każdych warunkach :)
    - muzyka


2. Gdybyś mogła cofnąć czas to ... ?

cofnęłabym się do momentu gdzie mogłabym sprawić, ze pewne sprawy z pewną osobą  potoczyłyby się inaczej. Reszta niech pozostanie tajemnicą ;)

3. Ulubiona książka.
 "Kazać molowi książkowemu wybrać ulubioną książkę, to jak kazać wybrać matce ulubione dziecko" i tak jest w moim przypadku, choć ostatnio- nad czym ubolewam- nie mam zbyt wiele czasu na czytanie. Żeby nie było że unikam odpowiedzi podam książki do których mam szczególny sentyment i do których często wracam:
 - trylogia Igrzyska Śmierci- Suzanne Collins
 - trylogia Engelfors- Mats Strandberg i Sara B. Elfgren
 - trylogia  Diabelskie Maszyny- Cassandra Clare
- Masz przyjaciela- Luca Spaghetti

 4. Osoba, która jest Twoim największym autorytetem to ... ?
Moja mama.

5. Najlepszy tekst, którego nie zapomnisz do końca życia.  
Nie jest to jakiś np. cytat czy usłyszane przypadkiem zdanie tylko stwierdzenie. Pod koniec gimnazjum mój wychowawca wymyślił ćwiczenie gdzie każdy na własnej kartce miał napisać swoje imię i nazwisko i później puszczało się to w obieg po klasie. Każdy miał o osobie, której kartka do niego dotarła napisać  coś. U mnie oprócz standardowych słów, ze jestem miła, przyjacielska itd były słowa które mnie zaskoczyły. Ktoś stwierdził, że mnie podziwia bo mimo wielu przeciwności nie załamałam się i jestem silna. Później okazało się, ze napisała to ostatnia osoba po której bym się tego spodziewała.

6. W wolnych chwilach lubię ... ?
Spędzać czas z przyjaciółmi.

7. Gdybym mogła mieć jedną super moc, wybrałabym ... ? 
super szybkość. Taki efekt uboczny oglądania serialu The Flash :D A tak na poważnie to fajnie by było przemieszczać się szybko z miejsca na miejsce:)

8. Ulubiony zespół muzyczny?
Lawson i Maroon 5
 

9. Ulubiona drużyna?
PGE Skra Bełchatów


10. Nie cierpię, gdy ... ?
Ludzie okłamują mnie albo co innego mówią mi a co innego za moimi plecami.

11. Uwielbiam, gdy... ? 
Wszystko idzie tak jak to sobie zaplanowałam.


Według zasad, które wcześniej przytoczyłam powinnam nominować 11 blogów ale ja nominuje tylko 8 bo wychodzę z założenia, że niektóre zasady są po to żeby je łamać ;)




A teraz moje pytania do was:


1. Jak to się stało, że zaczęłaś pisać swoje opowiadanie?
2. Z czego czerpiesz inspirację?
3. Co pomaga Ci w pisaniu?
4. Kim jest twój ulubiony siatkarz i dlaczego?
5. Wyobraź sobie, że możesz spotkać w realu postać z książki/ filmu. Kto by to był i dlaczego?
6. Dochodzi do sytuacji gdy ktoś postanawia nakręcić film na podstawie twojego opowiadania. Kogo byś obsadziła w głównych rolach (jakich aktorów)?
7.  Gdybyś miała wybór, gdzie, kiedy i jako kto chciałbyś się urodzić?
8.  Musisz spędzić rok na bezludnej wyspie. Możesz zabrać ze sobą tylko 4 rzeczy, co to będzie i dlaczego?
9.  Musisz wybrać – do końca życia nie zobaczysz żadnego filmu/serialu albo nie przeczytasz żadnej książki. Co wybierasz?
10.  Gdyby Twoje życie miało przypominać dowolny serial, który byś wybrała?
11. Czy masz jakiś rytuał dotyczący pisania swojego opowiadania?


 P.S. Nowy rozdział pojawi się jutro.

1 komentarz:

  1. Jesteś świetna więc musiałam Ci to jakoś uświadomić! :D

    Kochana zapraszam do siebie na 5!
    http://moja-podswiadomosc-sie-rumieni.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Winka :*

    OdpowiedzUsuń